«Запис на прийом неможливий через електронну чергу. Зверніться до реєстратури». Що робити?

Ти вирішив записатися на прийом самостійно через систему Поліклініка без черг (ПБЧ), а система видає таке сповіщення?⬇️

«Запис на прийом неможливий через електронну чергу. Зверніться до реєстратури»?

Що робити? Давай розбиратися разом☺️

1. Зазвичай, система показує вільні години у лікаря на сьогодні.
Наші лікарі дуже часто не мають вільних годин день-в-день. Тому рекомендуємо скористатися функцією «ІНШИЙ ДЕНЬ» – система покаже тобі всі можливі вільні дати на поточний місяць (вони підсвічені зеленим). Ти можеш обрати будь-яку зручну для тебе?


2. Якщо система видає таке сповіщення, а прийом тобі потрібен терміново сьогодні, ти можеш обрати чергового лікаря для прийому за наступним алгоритмом:
– обираєш функцію«Запис до інших лікарів»➡️Соломянський район (Київ)➡️Обираєш потрібну клініку «Мій Лікар»➡️Відповідний лікар (сімейний, терапевт чи педіатр)➡️Здійснюєш запис?

Якщо тобі потрібен запис на терміновий прийом тільки у твого лікаря, напиши нам?, ми сповістимо твого лікаря, він прийме тебе, якщо матиме «віконечко».


3. У кінці місяця ми оновлюємо графіки лікарів на наступний місяць. Наприклад, сьогодні 26 листопада, а ти хочеш записатися на прийом на 2 грудня. Графік лікаря може видавати запис «Запис на прийом неможливий через електронну чергу. Зверніться до реєстратури» – у тому випадку, якщо лікар не має вільного прийому до кінця місяця, а графік на наступний місяць ще не оновлено. У такому випадку ти можеш повторити спробу записатися на прийом трошки пізніше☺️