“Добрий день! Вам надійшов код підтвердження, назвіть його для підтвердження декларації. Все добре, тепер ваш лікар приймає за адресою вул. … у клініці …”. Що не так у цій розмові?
- Оператор не представився вам та не озвучив медичний заклад, який представляє.
- Вам не назвали причину, чому ваша декларація вже не активна.
- Код підтвердження декларації від e-health має надходити тільки після того, як ви надали згоду на переоформлення декларації та та обробку ваших персональних даних.
- Вам не озвучили умови надання медичних послуг, а значить ви не можете бути впевненими в якості пропозиції. І чи взагалі дана клініка існує.
На сьогодні українцям вже відома безліч різних видів шахрайства у різних галузях. Декларації та медичне обслуговування не стали виключенням. Особливо уразливими на сьогодні є вікові пацієнти, яким складно швидко зорієнтуватися у спробах маніпуляції.
Ознаки та принципи роботи шахраїв:
1. Чітко не інформують представником якої клініки вони є.
2. Не надають повної інформації стосовно причини їх телефонного дзвінка та наміру вас передекларувати.
3. Просять швидко зробити якусь просту дію – назвати код підтвердження, що вже надійшов вам в СМС.
Що робити?
- Не називати ніяких персональних даних та кодів підтвердження, поки не впевнилися, з якою компанією ви розмовляєте.
- Уважно вислухати та задати питання, щоб зрозуміти що відбувається, і чому саме ваша декларація вже не активна.
- Зафіксувати собі назву компанії, яка займається вашим передекларуванням та їх контактний номер телефону.
- Якщо залишаються сумніви у правомірності дзвінка, а також у якості пропозиції, перевірити медичного провайдера безпосередньо у клініці за вказаною адресою.
- Зв’язатися з нашими операторами (через Телеграм, Фейсбук, Інстаграм, телефон контакт-центру чи адміністратора у відділенні), щоб перевірити надану вам інформацію.
Бережіть себе, а також власні дані, щоб інші не могли скористатися ними у корисних цілях.