“Добрий день! Вам надійшов код підтвердження, назвіть його для підтвердження декларації. Все добре, тепер ваш лікар приймає за адресою вул. … у клініці …”. Що не так у цій розмові?

  1. Оператор не представився вам та не озвучив медичний заклад, який представляє.
  2. Вам не назвали причину, чому ваша декларація вже не активна.
  3. Код підтвердження декларації від e-health має надходити тільки після того, як ви надали згоду на переоформлення декларації та та обробку ваших персональних даних.
  4. Вам не озвучили умови надання медичних послуг, а значить ви не можете бути впевненими в якості пропозиції. І чи взагалі дана клініка існує.

На сьогодні українцям вже відома безліч різних видів шахрайства у різних галузях. Декларації та медичне обслуговування не стали виключенням. Особливо уразливими на сьогодні є вікові пацієнти, яким складно швидко зорієнтуватися у спробах маніпуляції.

Ознаки та принципи роботи шахраїв:

1. Чітко не інформують представником якої клініки вони є.
2. Не надають повної інформації стосовно причини їх телефонного дзвінка та наміру вас передекларувати.
3. Просять швидко зробити якусь просту дію – назвати код підтвердження, що вже надійшов вам в СМС.

Що робити?

  1. Не називати ніяких персональних даних та кодів підтвердження, поки не впевнилися, з якою компанією ви розмовляєте.
  2. Уважно вислухати та задати питання, щоб зрозуміти що відбувається, і чому саме ваша декларація вже не активна.
  3. Зафіксувати собі назву компанії, яка займається вашим передекларуванням та їх контактний номер телефону.
  4. Якщо залишаються сумніви у правомірності дзвінка, а також у якості пропозиції, перевірити медичного провайдера безпосередньо у клініці за вказаною адресою.
  5. Зв’язатися з нашими операторами (через Телеграм, Фейсбук, Інстаграм, телефон контакт-центру чи адміністратора у відділенні), щоб перевірити надану вам інформацію.

Бережіть себе, а також власні дані, щоб інші не могли скористатися ними у корисних цілях.